Leírás

Ez az oldal tippek trükkök megosztásával foglalkozik, főleg az informatika világából azon belül is a grafika, kiadványszerkesztés témából fogok pár dolgot megosztani.

Címkék

3D (3) AHCI (1) BIOS (1) borító (1) CD (1) CDBrunerXP (1) DVD (1) facebook (1) fogaskerék (1) free (1) frissítés (1) golyó (1) grafikon (1) ikon (1) ingyen (1) ISO (1) jpg (1) kendő (1) képfájl (1) Lumia 920 (1) mikroszálas (1) monitor (1) Nokia (1) pdf (1) png (1) pool (1) rejtett (1) SATA (1) Szoftver (1) tisztítás (1) total commander (1) tv (1) unlock (1) windows 8 (2) Windows Phone (2) Címkefelhő

Kapcsolat

Iratkozz fel a hírcsatornára!

contactBejegyzések
Kommentek

Akár küldhetsz e-mail is az alábbi címre: zega01[kukac]gmail[pont]com

Kijelzők tisztítása

2013.02.09. 12:08 | ZeGa | Szólj hozzá!

Gondolom sokan találkoztak már azzal a problémával, hogy monitor tisztítása után csíkos, foltos maradt a képernyő és bármit is tettek sosem lett tökéletesen tiszta.

Nos hát én is így voltam ezzel. Képes voltam hosszú percekig, akár fél óráig is törölgetni a monitort, tv-t míg olyan nem lett, amilyet szerettem volna. Próbáltam sok mindent, különböző vegyszereket, kendőket, de egyikkel sem voltam 100%-ig megelégedve, míg bele nem futottam az egyik áruházban valamibe.

A valami pedig a mikroszálas törlőkendő volt. Hallottam már ezekről a kendőkről, de nem tulajdonítottam nekik nagy jelentőséget mondván mit tud ez, amit egy sima rongy nem? Hát kérem szépen azt, hogy a por csak úgy ragad hozzá és a nem húz maga után csíkot és nem hagy foltot.

Monitorok, televíziók, ablakok tisztítására ideális és még csak bevizezni sem kötelező! Egy kis ablakmosó folyadékot vagy vizet azért én szoktam használni, ha nagyon mocskos, maszatos a felület, de szárazon is elég hatékony.

Szóval, aki már unja már hogy csíkos foltos marad tisztítás után is a kijelzője tegyen egy próbát a mikroszálas törlőkendővel. Nekem bejött. (Ez kicsit úgy hangzott, mint valami rossz reklám...)

Címkék: tv monitor kendő tisztítás mikroszálas

A bejegyzés trackback címe:

https://toptippek.blog.hu/api/trackback/id/tr105070720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása